ANNONSØRINNHOLD

Tron Olsen, direktør Thon Partner Storgata, Tiril Skjølsvik, daglig leder Tordenskjold Pub og Martinius Karlsen, daglig leder SK6. FOTO: VEGARD GRIMSTAD, VG MEDIA

Slik vil de friste alle bedrifter og festglade

– Jeg kaller det sosialt samvær uten bekymring, sier hotellsjefen. Nå vil han og kollegene at vennegjenger og lokale firma får vite om den nye spennende tilbudet fra samarbeidende bedrifter. 

Hotellene, pubene, burgerrestauranten & den mer eksklusive SK6-restauranetn og byens mest populære utesteder går nå sammen om et splitter nytt konsept – skreddersydd for firmafester, møter og sosiale samlinger. 

Én faktura, én kontaktperson og kort vei mellom alt. Det er Hoemgruppen som samler sine krefter for å gjøre sentrum til et naturlig førstevalg for bedrifter og grupper som vil mer enn bare møtes.

Tron Olsen, direktør Thon Partner Storgata, Tiril Skjølsvik, daglig leder Tordenskjold Pub og Martinius Karlsen, daglig leder SK6 tar grep, sammen med lederne for Comfort Hotel Fosna, utestedet Vera og fastfood-restauranten Burger Boost. 

Tron Olsen, direktør Thon Partner Storgata. FOTO: VEGARD GRIMSTAD, VG MEDIA

Felles for dem alle er at de alle ligger i Kristiansund sentrum, de fleste et steinkast unna hverandre, med unntak av Thon Partner Storgata som det tar bare noen få minutter å rusle bort til.

Og det andre store fellestrekket er at det er Hoemgruppen AS som enten direkte eller via datterselskaper, er eieren av alle etablissmentene.

– Vi har utviklet et nytt og fleksibelt konsept for bedrifter som ønsker å samle ansatte eller samarbeidspartnere til en sosial og profesjonell samling, forteller Tron Olsen, som nylig inviterte til en samling for presentasjon av konseptet. 

– Vi vil at flere skal bli kjent med oss og hva vi kan tilby bedrifter eller privatpersoner som skal samles, enten det gjelder sommerfest, teambuilding eller møtevirksomhet med det lille ekstra, sier Olsen.

– Vi jobber alle i det samme konsernet, men vi har vært «litt på hver vår tue,» men nå blir det annerledes, mener hotelldirektøren, som er innflytter fra Drammen og ser Kristiansund og Nordmøre med andre øyne enn de innfødte.

Tiril Skjølsvik, daglig leder Tordenskjold Pub. FOTO: VEGARD GRIMSTAD, VG MEDIA

Direktøren lokker med forenkling: alt på én samlet faktura, korte avstander mellom lokasjonene og en kontaktperson. Dessuten kan alt skreddersys også av eksterne besøk, det være seg man vil på RIB-tur, synge karaoke, dra til Atlanterhavsveien eller andre aktiviteter. Der er mer enn 40 slike i nærheten, forteller direktøren. Han ser frem til at de alle snart samles og vises på den nye nettsiden med kalender som er under utvikling.

Og det er selvsagt ikke begrenset til kun eierens etablissementer.

– Nei, vi ser ut til andre aktører, det er kundenes behov og ønsker som er i fokus. Vil man spise andre steder, legger vi opp til det. Alt er mulig, sier Tron Olsen.

Martinius Karlsen, daglig leder SK6. FOTO: VEGARD GRIMSTAD, VG MEDIA

– Små avgjørelser tar tid, og vi vil gjerne hjelpe enhver som ønsker å få laget et opplegg for seg, sin familie, kolleger og så videre, sier Martinius Karlsen, daglig leder SK6.

– Det er viktig med varierte tilbud, og konkurranse er bra for oss som er etablerte i markedet. Det gjør at tilbudet blir bedre, så håper vi selvsagt dette vil slå an, sier Karlsen.

Tiril Skjølsvik, daglig leder Tordenskjold Pub, sier at utestedet har økt betraktelig etter at de omprofilerte seg til sportsbar i mars 2025. Det er økt omsetning og flere kvelder med stinn brakke. I alt er det ni skjermer i lokaliteten, som er godt inndelt for egne «soner» for ulike grupper av gjester.

Tiril Skjølsvik, daglig leder Tordenskjold Pub, Tron Olsen, direktør Thon Partner Storgata og Martinius Karlsen, daglig leder SK6. FOTO: VEGARD GRIMSTAD, VG MEDIA

Ønsker du en tilsvarende flott reportasje om din bedrift? Kontakt NP.no på post@np.no eller telefon 4007 8007.

Powered by Labrador CMS