ANNONSØRINNHOLD

Hotelldirektør John Olav Ferstad hos Quality Grand Hotell i Kristiansund. FOTO: NP.no

Derfor velger John å jobbe sammen med Nordmørsposten

– Nordmørsposten kom som et friskt pust inn i «avis verden» for Nordmøre og har medført at andre aktører også har måttet løfte seg.

Det mener hotelldirektør John O. Ferstad hos Quality Hotel Grand Kristiansund.

Nå starter hotellet i samarbeid med den nye avisen noe de kaller «Frokost-tipset!» 

Hver uke får den personen som gir det beste tipset som til NP.no en frokost for to hos hotellet.

– Hvorfor ville du samarbeide med NP?

– Jeg har fra første stund hatt god kontakt med den nye avisen og så muligheten for å fremme vårt Quality Hotel Grand Kristiansund, samtidig som vi kunne hjelpe Nordmørsposten til å bli ytterligere aktuell. 

– Enhver avis er avhengig av tips, og dersom vi kan friste med gratis frokost, som utløser en sak hos NP bidrar vi til at grunderen vokser.

Hotelldirektør John Ferstad hos Quality Grand Hotell i Kristiansund.

– Hva synes du om NP?

– Konkurranse er bra og bredder ut dekningen av nyheter, kultur, idrett og alt det andre som skjer rundt oss.

– Hva liker du med avisen?

– NP løfter fram saker som tidligere ikke fikk spalteplass og utfyller nyhetsbildet. Samtidig er de i en gründerfase og det er viktig å støtte de som vil skape mangfold og være et alternativ og tillegg til det eksisterende.

Powered by Labrador CMS