ANNONSØRINNHOLD

Derfor velger John å jobbe sammen med Nordmørsposten
– Nordmørsposten kom som et friskt pust inn i «avis verden» for Nordmøre og har medført at andre aktører også har måttet løfte seg.
Det mener hotelldirektør John O. Ferstad hos Quality Hotel Grand Kristiansund.
Nå starter hotellet i samarbeid med den nye avisen noe de kaller «Frokost-tipset!»
Hver uke får den personen som gir det beste tipset som til NP.no en frokost for to hos hotellet.

– Hvorfor ville du samarbeide med NP?
– Jeg har fra første stund hatt god kontakt med den nye avisen og så muligheten for å fremme vårt Quality Hotel Grand Kristiansund, samtidig som vi kunne hjelpe Nordmørsposten til å bli ytterligere aktuell.
– Enhver avis er avhengig av tips, og dersom vi kan friste med gratis frokost, som utløser en sak hos NP bidrar vi til at grunderen vokser.

– Hva synes du om NP?
– Konkurranse er bra og bredder ut dekningen av nyheter, kultur, idrett og alt det andre som skjer rundt oss.
– Hva liker du med avisen?
– NP løfter fram saker som tidligere ikke fikk spalteplass og utfyller nyhetsbildet. Samtidig er de i en gründerfase og det er viktig å støtte de som vil skape mangfold og være et alternativ og tillegg til det eksisterende.